در این روش ، فرد علاوه بر اینکه خود فرد محصولات را به مشتری نهایی می د باید دیگران را تشویق کند تا مشتریان دیگری را به مجموعه بازاریابان و ندگان اضافه کند. اساس نتورک مارکتینگ براساس تبلیغات دهانی و رضایت مشتری و تبلیغ آن برای دیگران است. پس با توجه به این موضوع محصولات باید کیفیت بالایی داشته باشند.

تفاوت اصلی شرکت های بازاریابی شبکه ای با شرکت های هرمی در این است که در شرکت های نتورک چیزی و نمی شد و صرفا اعضا موظف به سرمایه گذاری در شرکت و جذب زیرمجموعه های جدید بودند ولی در ام ال ام بدین شکل نیست و افراد به ازای مبلغی که پرداخت می کنند محصول نیز دریافت می نمایند و در اولویت بعد به جذب زیرمجموعه اقدام می کنند.

با آموزش زیرمجموعه خود، سبب رشد مجموعه تان می شوید و حتی می توانید از کسانی که زودتر از شما به مجموعه پیوسته اند نیز درآمد بالاتری کسب کنید.

برخی از مزایای نتورک مارکتینگ

شما می توانید به این حرفه مانند یک شغل دوم نگاه کنید و درواقع بدون از دست دادن منبع درآمدزایی حال حاضرتان شروع کنید تا کاره نتورکتان منبع درآمد مورد نظر شما را به ارمغان برساند.

شما می توانید محصولات خود را از روش های مختلفی بید و ملزم به انتخاب یک راه برای آن ها نیستید.

عده ای تصور می کنند که چون نده نبودند نمی توانند در این حرفه موفق شوند درحالیکه ام ال ام در واقع به اشتراک گذاشتن حقایقی راجع به شرکت و محصولاتی است که شما در آن کار می کنید و از محصولات آن استفاده کرده اید.

شما در این حرفه هرچقد که بکارید درو می کنید. درواقع هر چقدر بیشتر تلاش کنید درآمد بالاتری نیز خواهید داشت و درواقع محدویتی برای کسب درآمد ندارید.

عده ای تصور می کنند بازاریابی شبکه ای راه یک شبه پولدار شدن است. این امر در دنیا امروز ممکن نیست و یا حداقل برای تعداد بسیارکمی از افراد ممکن است.اگر بدنیال این موضوع هستید نباید وارد نتورک شوید.

عده ای تصور می کنند که این حرفه سرانجام اشباع می شود و موفق نمی شوند. به این افراد باید گفت هیچ شاهدی برای به وجود آمدن اشباع وجود ندارد. نتورک مارکتینگ یک صنعت نوپاست و میلیاردها نفر در سراسر دنیا که نتورک در آن کشورها زودتر از ایران آغاز شده است کار می کنند و هنوز این اتفاق نیفتاده است. درضمن بازار بسیار پهناور و با پتانسیل بسیار بالاست.

شما می توانید قانونی بودن شرکتی که می خواهید با آن کار کنید را از مراجع قانونی پیگیری کنید و با توجه به مدارک ارائه شده به شرکت اطمینان کنید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 


atamlm.ir محصولات ,شرکت ,درآمد ,حرفه ,درواقع ,تصور ,درآمد بالاتری ,بازاریابی شبکه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل سنگ آقای ریشدآر آپشن خودرو | استریو آرام پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مسیحیت وازادی candlelight بازرسی غیر مخرب ایران-بازرسی جوش-تجهیزات تست های ndt مسجد جامع جوشقان استرک میکاپ روز